FARIZAFAISALBOUTIQUE BLOG REVIEW CONTEST! ♥


macam biasa..klik banner untuk join! =D

ENTRY:
Dengan sengajanya..ceh..hari ni iema belek-belek majalah remaja..
(tengah boring)hehe..lepas tu,iema tertarik dengan satu muka surat ni..iaitu  m/s 34..
BUTIK ONLINE..
"pelbagai aksesori di FFB" yang atas bukan yang bawah..hekhek..
WHY?
because,,,,,saya hantu shawl..hehe..
lepas tu,"eh!nak bukak lah website nie..macam best je.."disebabkan terlalu excited
malam tuh jugak bukak..dan apabila je buka...
WAH!
ade contest...yey..Alhamdulillah...patutla tertanya-tanya kenapa nak sangat bukak..penting ke..rupa-rupanya
ada contest..hadiah pun lumayan..kan..
nak cerita kisah iema yang sebenar-benar nya..
IEMA
tak boleh ni tengok barang-barang yang cantik,nanti mesti nak beli..tapi
............
faham-faham sajala..saya nie student lagi..belum kerja..mana ada duit nak beli semua tu kan...
iema hanya perlu menahan jelly(jealous) dekat orang yang dapat beli.. =D
okey...tu kisah iema oke..
NOW nak cerita pasal FARIZAFAISALBOUTIQUE...SERIOUS rambang mata tengok barang-barang
yang dijual..lagi-lagi shawl and handbag...wahhhhhh...
kepada sesiapa yang suka sangat shopping boleh pegi dekat FARIZAFAISALBOUTIQUE(BLOG)DAN FARIZAFAISALBOUTIQUE(FACEBOOK)..
antara barang-barang yang dijual ialah:

purse..comel   =D



handbag..

shawl..



handwatch..

barang yang FFB jual semua berjenama kan..so,tak perlu ragu-ragu untuk membeli..

"Pikalurve 2nd GIVEAWAY"

klik banner untuk join..
first time nie jumpa giveaway yang hadiahnya sangat menarik!
harap-2 dapat menang..AMIN!

" First Giveaway By Butik fiQ'Ra "

klik banner untuk join!
Sebab masuk giveaway nie:
stress sebab banyak masuk giveaway tapi tak dapat..
harap-2 kali ni dappat..AMIN..
TAG:
1.Inas    2.Mira    3.Adlina

Money



money,money,money..
mentang-2 tak bayar yuran...
semue kene bayar..sama sahaja macam bayar yuran...hmmm..
tambang bas pun dah naik...hmmm..
zaman sekarang nie semua gune duit..hmmm..
Assalamualaikum...

New



Alhamdulillah..iema happy sangat...bile blog iema berjaya
di ubah...kali nie tema blog iema...turqoise...dan macam berada dekat "sky"...tajuk lagu pun
"sky full of lighters"
best tak??heeee..
iema harap korang semua nak datang blog iema lagi bile dah datang sekali..
dan iema harap korang semua enjoy...
Amin..
Assalamualaikum..

Contest Blog Paling Cun

join la...sesiapa yang tak join memang rugi,,
click banner untuk join!

firstly, tujuan iema join contest nie sebab macam menarik..sebelum-2 nie memang ada banyak contest
tapi nie kali pertama kot iema join contest ..
so,iema harap blog pinky nie tepilih..
AMIN...
iema tag:

Merdeka


i'm happy ...ever after maybe..HAHAHA..
examintion is over..weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
AFTER THIS
apa yang perlu dilakukan..HANG OUT MAYBE..
besama rakan-2 tersayang...
but DIEORANG SEMUA NK G HOLIDAY WITH FAMILY..
iema pon sama..cakap orang..haha
but
BAD THINGS HIT THE BRAIN..????????
tengganu skunk tengah banjir..kuantan pon sama la..
iema sentiasa berdoa supaya banjir dh surut...AMIN..
nk melancong jauh nie..
KORG PON DOAKAN SEKALI..
n sepanjang famili iema holiday cuaca baek-2 saja...AMIN..
okey la..skunk nie iema nak citew ppasal
PAPER SDKA..(PENGALAMAN)


firstly..
HAPPIEST EXPERIENCES
pengawas peperiksaan yang baik gile membenarkan
murid-2 meniru..gile lah..
but iema tak meniru..nk tiru sapa?org kiri kanan depan belakang semua tak kenal..
ade yg tiru gune SMS..ade yg guna tissue..
mmg banyak cara..muehehe.
betuah la kt inas dpt bincang..coz ade bina and hawariah.
oke la nie je kot.
ASSALAMUALAIKUM.

Sorry

Photobucket


firstly..sorry gile-2..
sbb?
mmg tak terdaya untuk follow korg balik..haritu iema tengok follower
baru 205 tpi jp g bukak dh 274..ma'I.
baru jhea follow yg sempat-2 ni..adeh..kalau macam nie..
smpai esok pon tak siap..haha..
Assalamualaikum.

Tomorrow

Photobucket


i have a small problem..HAHAHA...enough..
esok nak pakai baju apa nie??
kusut betul lah..
i think..
iema nk pakai baju kemeja,,seluar jeans hitam then syria..enough..
BUT
anak tudung syria ..aduh
HAD LOST..
arghhh..s0,,
cari la jangan banyak cakap..hahaha..tudung warna putih pun dh kemane..
ye la..dh lme tak gi jalan..haha
Oh..
actually,,nk pegi jamuan je kot..hahah...tpi mmg excited giler....
coz nk main bowling..haha..meriah..
k lah nk tawu meriah ke tak
just wait n seeeeeeeeeeeeee..
Assalamualaikum.


SAYA STRESS

Photobucket


tolong..iema sgt stress sekarang..kene jge dk kecik yg macam...
argh..
ibu dieorg masuk hospital..petang ni dh b0le balik.
chill je..
tp still jdi babysitter k..
because ibu die belum sehat.
stress wif kakak die yg mcm arghh..
lazy..suruh jage b ya kejap pon tak boleh..
adek die yang shafi tu..
like caterpillars..
nak je tombok-2...hilang sabar aku..haish..dh la
malas dh citew lgi..
Assalamualaikum.

I was very bored !

Photobucket


now !  iema tak tawu lah nak buat ape..
jemur kain dh,sapu rumah dah,masak nasi pon dh,,semue dh,,
nk tegok tv..citer semue tak best langsung..
bukk fesbuk,,kawan-2 semue tak on9..adeh..
what has happened??
hell0 friends ! on9 la..
ish..nk jalan-2 tak de transport..nk ajak
kakak sedare dtg sini , ibu die masuk hospital ..s0?
nk ajak jiran dtg sini..adeh..asal dri tadi ta kuar umah??
s0, iema layan je k0t blog nie..
haha..
suke! berblog walking blog kakak-2 fom 3,4,5..
lgi nak cite ape?
tu je kot..
actually ade lgi cerite..tp nk tulis kt blog kedua..
nnti tak psl-2 blog tu majuk plak..haha...
Assalamualaikum.

Last day!

Photobucket


esok SMKK last day school...
iema rse semue sklh menengah akan cuti sklh pada esok hari
except SPM candidates..to all
SPM candidates,i pray the best......
HAH!!!! kelas iema nk buat jamuan akhir tahun..but..
tak cukup bajet...ish! nk mintak cikgu sponsor...jp
lgi cikgu cakap..korg nk tawu cikgu ckp pe??
cikgu cakap "SAYA BOLEH BELANJA NASI GORENG SAHAJA"
ape seh..kedekut betul..padahal cikgu tu kaya beb...
s0 iema cadang buat dekat mcD or kfc...
spe yg nk join bawak duit RM10 mse jamuan tu....
ta payah nk kumpul..
tp..hmm..ntah la.just wait n seeeeeee......
result perikse dh dpat..tp tak tawu lah dpt no bpe n dapat msok klas ape..
hmm..arap2 iema dpt top 10 and dpt masuk kelas 2MK..
AMIN..
result???tak nak la bgi tawu..malu la..hahha..
tak de la..ok lah..ini saja entry iema buat ari ini..
have a nice day guys..
thanks for reading this entry..
FULLSTOP.

The End....

Photobucket



ello guys..oke..
firstly,i,i,i,i,i fell very happy because the examintion is overrrrrrrrr....
during the examintion..i really miss my blog n my facebook..
well..
dh la..iema ta nak cite pasal exam..iema nk cite apa
yg iema buat dekat skola ari nie..
live like a bit unsteady..
after an informal assembly..ecehh...actually hari ni iema ade perikse
lgi but after rehat..s0 pgi tu macam arghh,,,
then haa..i cut the story..
teacher mai ajak kelas 1mk turun ke dewan...for what??
oh..watching drama..
presented by 4 sn 1..
ok la..mmg syokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...but drama
yg kedua tu kteorg ta paham sbb slow...
n then after drama tersebut tamat iema n nabila nk letak beg kt kelas,
inas n the geng da g kantin dulu..thennnn,,
iema n nabila nk g kantin,,jp lgi terserempak dgn cikgu yaakob..adeh
cikgu cakap blom rehat lgi..hmm..tepakse la naik kelas balik..
ish..
dh la tu jerrrr..crite yg iema ade...
FULLSTOP.


BACE!

Photobucket


nie iema nk cakap nie..iema dh tak leh slalu on9 sbb
nk perikse,,,power iema dh naik..
so iema kene kurangkan berbloggie nie dn perlu kerap
minum air carrot..hmm
lgi ponn pekse nk dekat..so terpaksa lah miss blog n my beloved
facebook,,(tempat slalu iema kene kutuk)..ye la iema
ni spew kan,..tp iema tak nak sentuh tajuk tu..
biarlah iema luahkan nya dekat diari kesayangan iema


haha..segalanyeer ade kt dalam turh..iema tak kesah klu
org baca diari iema...sepupu iema pon penah bace diari iema..
tak de ppew lah waq..
okeh..smbong topics tdi..


perikse SDKA dicepatkan..hoorey i like it..
doakan iema dpt straight A+++
perikse akhir taon pon dh nk dekat..doakan
iema dpt straigh A+++
AMIN,,


setelah lme iema pakai tuutttt.
yeah iema dh ade spec baru...kelas kau iema.
haha....


haha..oke lah..iema nk ucapkan..
selamat hari raya..haha..noo..nnooo
series..iema tak kan bukk blog iema smpai
lah iema perikse..INSYAALLAH...
so iema rse blog iema akan berhabuk..sbb iema tak de
admin..n komputer iema juga turut berhabuk..sbb komputer
ni iema punyer..tak de spew leh sentuh tanpa kebenaran iema..
doakan iema dpt straight A+++..n power iema turun k..
I WILL MISS U!
FULLSTOP.

WHY?

Photobucket


kenape bile iema jalan depan die iema berdebar-debar?
bile jalan depn org lain tak pon..hee..
ala..npe erk?
although we just close friends..
yg membezekan die lelaki sye prempuan..eceh..
but..but..but..
bile die jalan depn iema die macam malu kucheng.!
but when i went into his class..????
die heboh satu kelas jerit nme iema...
contoh(hee...bukn nk perasaan tau..):
hai..hakimah..awak chomel la hari ni...
and blaa...bla..bla...
amboi!!bile jalan depn iema sopan macam ..ntah la..
tpi bile ngan kawan2 die..alamk..nk tunjukkn lagak
hansome n awesome die lah tuh....
haha..
but the way..i'm really happy be friendly with him...
iema harap...iema dengan die akan tros menjadi sahabt yg ..
bak kata bobiboy terbaek!!haha..
die pon spoting la..layan budak cementeng mcm iema nie..
besok die ade lgi PMR..iema doakan terbaik untuk semu yg amek periksa PMR...
i lup u lah..as my abang..maybe..haha..mengarut..
assalamualaikum.
FULLSTOP.

SUPERB!

Photobucket


BABAK 1
alamak! lu ingat lu sklh kluster lu boley sombong ar..iema benci ngan budak-budak yg sombong nie..dulu mse primary school,,biase jer tau..layan pon cm biase..tp dan naik secondary school..sombong giler nk mmpos..gua chat ngan lu,,lu ta reply..ta pe nnti gua nk tengok sejauh mne top kau kt sekolah kluster tu..aku tau la kau chantek,,cute,,handsome,,awesome..but..jgnlah sombong sgat waq..semue perkataan dh kluar..hikhik..

BABAK 2


sekarang semue budak nk fesyen rambut same..fesyen rambut yg menutup mata tu..yg kedepan tuh..haish,..pelik lah iema..iema pakai tudung ..so ta paayah nk pikirkn psla rmbut iema..jujur iema cakap..adew sesetengah org sesuai buat fesyen rmbut cm2 tpi ade sesetengah org yg tak sesuai wt cm2..so..renung-renungkan dan selamat beramah.
FULLSTOP.

Tahniah!

Photobucket



:51: pejam celik,,pejam celik..dh nak kawen dh..tahniah..mus and kak iena..kiteorg doakn terbaik untuk rumah tangga korg yaw.:face9:..Firstly..sorry keluarge iema tak dapat datang mse korg nikah:face47:..tpi mse kenduri boleh..INSYAALLAH..:face57:..lgi nak cakap ape erk:s::120:hah!lepas kawen pegi la honeymoon..:131:..ade lgi..semoga dapat anak yg baik,,hormat kepada ibu dan bape..peringatan:

always been a responsible parent.

FULLSTOP.